Similar Posts
(Editorial) Impact of complaint management process on customer loyalty
Sirisena A.B.Senior Lecturer, Faculty of Management and Finance, University of Ruhuna,Matara, Sri Lanka.Email: amila@badm.ruh.ac.lk Abstract Complaints are generally made by customers who are dissatisfied with the offer. However, it is important to note that only a fraction out of the dissatisfied customers complains and others simply will spread negative word of mouth. While service failures…
ශ්රී ලංකාවේ තරුණ – මහලු වයස් කාණ්ඩයේ ජනතාවට ඵලදායී වියපත් වීමක් සඳහා පවතින අවස්ථා හා අභියෝග
සමන් උදය කාන්ත කේ.කේ., ඩර්වින් එස්.කේ., සහ අනුෂා හේවගේ ආර්ථික විද්යා අධ්යනාංශය, රුහුණ විශ්වවිද්යාලයවිද්යුත් තැපෑල : kantha@econ.ruh.ac.lk Read Full Text
Effect of diets containing medicinal plant ingredients on growth performance of red tilapia
Guruge W.A.H.P. and Nishshanka K.M.Department of Zoology, University of Ruhuna, Matara, Sri LankaEmail: guruge@zoo.ruh.ac.lk Abstract Present study was carried out to ascertain the effect of diets supplemented by three medicinal plant ingredients (Kathurumurunga: Sesbania grandiflora (T1), Beli: Aegle marmelos (T2) and Garlic: Allium sativum (T3) on growth performance of Oreochromis sp. (red tilapia) and water…
ශ්රී ලංකාවේ දරිද්රතාව පිටුදැකීමේ දී සුළු හා මධ්ය පරිමාණ ව්යවසායන්හි කාර්යයභාරය, විභවතා සහ ගැටලු පිළිබඳ විමර්ශනාත්මක අධ්යයනයක්
සරත් එච්.කේ., අතපත්තු ඩී. සහ සුමනරත්න බී.එම්. ආර්ථික විද්යා අධ්යනාංශයල රුහුණ විශ්වවිද්යාලය විද්යුත් තැපෑල: katuku@econ.ruh.ac.lk Read Full Text